Vafan

Vafan händer i järpen??
På mindre en 2 månader så har tre tagit livet av sig.. Känner två och den tredje kanske jag har jobbat hos.. Underbara personer allihopa, vrför ta livet av sig??

En dagisfröken hoppa framför tåget 100meter nedanför mig. Att du inte tänkte på dom andra?!

Den andra, helt underbar mamma med sjukt starka barn, även en av mina bästa vänner! Du hade dina problem och jag vet att du har de bättre nu, men du har en underbar familj som saknar dig varje dag. Som gråter sig till söms och ska försöka fixa skolan.. Hur tänkte du? Rest in peace finaste Line ❤ 29-05-2013

Den tredje, en kille som gick i min klass, kände honom inte så, men han har flera som älskar honom. Rest in peace Crille 09-06-2013

Kommentera

