Studenten!!!

Fy satan i gatan vad roligt jag har haft igår kväll/natt! Dock bara sovit i 5 timmar, vakna nu. Mamma är på Moose garden med hundarna och jag är i hennes lgh och tråkar. Har inge jävla laddare till iPhonen eller ipaden och dom har typ 6% (ipaden) iPhonen har iaf 8%. Fuck me.
Haft jävligt mysigt, träffa en as charmig kille från Åre och vi tillbringa natten ihop. Han var verkligen speciell 😛
Sedan så träffa jag världens underbaraste människa! Jag svär på min död att de är sant! Träffa Mathias som jag inte träffat på 2 år typ, kände inte igen honom så jag var tvungen att rycka en polis (ja, Mathias är polis) jag inte kände i armen för att tvär kolla att jag hade rätt, sen sprang jag och gav Mathias världens kram! Shit vilken saknad asså…
Men men, nu ska jag käka något, tror jag 😛 bye bye

20130606-141005.jpg

20130606-140957.jpg

20130606-141011.jpg

20130606-141015.jpg

20130606-141020.jpg

Kommentera

