Hahah fuck

Hahahahaha alltså nu dör jag av skratt!
Igår inne i Östersund så tyckte jag att jag såg Mathias (vakten) som jag inte träffat på 1.5år. Men jag var jävligt osäker på om det var han så jag drog en okänd polis i armen och fråga om en av dom 3 poliserna var Mathias, och han svarade ja. Så jag springer till honom som jag tänkte var Mathias, krama om honom och jag ville bara står och krama om honom i evigheter. Men av någon anledning så ville inte han de… Sedan minns jag inte så mycket av de jag sa eller så..
Sen nu idag, nyss faktiskt så ringde jag Mathias och sa ”fan va kul och se dig” (typ) han sa att han inte trodde på mig för han var ju i Stockholm igår och är där nu också. Jag ba – hahah men så du mena att jag sprang och krama en polis jag inte känner? Han ba – hahaha aa. Hahaha så går de när man inte har glasögon på sig… Han polisen lär ju ha trott att jag var störd eller nåt 😛

Kommentera

