Lydnad

Träna lite lydnad med Hedvig, min blivande lydnadskompis och träna även Siri med tre andra hundar, varav två som hon inte känner. Det gick inte toppen, meeen det gick inte dåligt heller! 🙂 vi träna lite plats, sen blev de kallt om mina och Siris fötter/tassar så då gick vi hem. När vi kom hem så fick matte (jag) en dusch, och Siri fick bli borstad ORDENTLIGT! Satan vad hon fäller! Men nu är hon då fin och glansig 😀
Imorrn blir de (för min del) att ta en spruta :O jag hatar verkligen de! Som tur är så ska jag få använda mig av lustgas (?) så att jag blir avslappnad, haha får se hur kul detta blir 😛
Juste! På torsdag blir de ev lavinräddning med Siri och kanske två (?) av Lenas hundar, de taggar vi till!!
Men nu ska jag fortsätta att rita lite, hade bäst!

20130312-203824.jpg
Ritningen av Siri

20130312-204141.jpg
Lydnadskompis Hedvig 😀 hon är ju för söt!

20130312-204320.jpg

20130312-204329.jpg
Siri + Siri på platsliggningen 🙂 en hund saknas dock!

Lämna en kommentar